گارانتی خدمات طلایی موزر ایران

گارانتی خدمات طلایی موزر ایران

خریداران محترم محصولات موزر آلمان توجه داشته باشند که با توجه به واردات دستگاه های تقلبی به کشور عزیزمان ایران ، عده ای سودجو با استفاده از لوگو و نشان خدمات طلایی موزر ایران به صورت غیر قانونی دستگاه های غیر اصل (فیک) را به عنوان موزر اصل آلمان در فروشگاه های کشور به فروش می رسانند. به همین منظور کارت گارانتی دستگاه های موزر آلمان با گارانتی خدمات طلایی موزر ایران را در روبرو مشاهده می فرمایید.

شایان ذکر است گارانتی ” خدمات طلایی موزر ایران ” از ابتدای فعالیت با کارت گارانتی و لوگو که روبرو مشاهده می فرمایید ، سرویس و خدمات دستگاه های موزر آلمان را در ایران انجام می داد.

هم چنین به آگاهی می رساند ” خدمات طلایی موزر ایران ” از طریق سایت WWW.Moser-Iran.Org و اطلاعات تماس در صفحه تماس با ما شناخته می شود و سایر افراد و شرکت ها با برند های مشابه به هیچ وجه مورد تایید ما نمی باشند و دستگاه هایی با گارانتی غیر از کارت گارانتی مقابل در این مجموعه سرویسی دریافت نمی کنند.

برای اطلاع از اینکه دستگاه شما به صورت قانونی و با گارانتی خدمات طلایی موزر ایران است کافی است که شماره سریال دستگاه را به شماره 10000939 پیامک کنید.

کارت گارانتی خدمات طلایی موزر ایران شامل شاخص های زیر می باشد :

1 – بالا سمت راست کارت گارانتی کد برای ارسال به شماره 10000939 که پس از خراش کارت ظاهر می شود.

2 – هولوگرام گارانتی 3 سال خدمات طلایی موزر ایران که بالا سمت چپ کارت گارانتی قرار دارد.

3 – اطلاعات دفتر مرکزی خدمات طلایی موزر ایران که در پایین سمت چپ کارت گارانتی قرار دارد.

کارت گارانتی خدمات طلایی موزر ایران
خریداران محترم توجه فرمایند جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات طلایی موزر ایران می توانید با تلفن 55047469 یا از طریق ایمیل Info@Moser-Iran.Org با ما در تماس باشید.